mandag 31. mai 2010

Sommeren er her, håper jeg :-)

Da var det ei ny uke, å den begynte jo som bestilt, skikkelig sommerfølelse med over 20 grader.
Begynte dagen med en tur i furulunden med Marit, å så har jeg vel egentlig brukt dagen i sola, i ettermiddag tok vi med oss jordbær å is på terassen, satt ute til 7 å det var fortsatt 20 grader, så sånn kan det bare fortsette :-)
I helga har vi ikke gjort så mye egentlig. Fredag så overraska Marit, Gry & Elisabeth meg med middag på Marna, å skikkelig jente kveld hos gry etterpå, så takk for en super koselig bursdag. Bilde kommer senere. Hos mannen som er i nordsjøen fekk jeg 30 nydelige langstilka roser.








2 kommentarer:

  1. Koselig!
    Vi kommer opp en ann dag med sykkelen;)
    Vi satser på at sommeren er kommet for å bli:)

    SvarSlett
  2. Trenger en oppdatering her;)
    Ligger en utfordring i bloggen min til deg;)

    SvarSlett